Pajūrio naujienos
Help
2024 Balandis
Pi18152229
An29162330
Tr3101724
Ke4111825
Pe5121926
Še6132027
Se7142128
Apklausa

Ar verta uždrausti azartinių lošimų reklamą?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Ar įsisuks reformos vėjas į kultūros įstaigas (81 komentarai)

LT LithuaniaTikrai taip
2012-11-20 21:42:23
Seniai savivaldybė turėjo atsikvošėti skirdama 5 proc. biudžeto lėšų neveikliems kultūros filialams.Argi reikia trijų darbuotojų - vedėjo, meno vadovo ir valytojos vos kelioms menkoms šventėms per metus surengti?! Pasivažinėkite dažniau , ponai tikrintojai, retą iš jų darbe atrasite darbo dieną, nebent žinos, kada komisija važiuoja. Kaime tikrai užtektų vieno gero specialisto.
LT Lithuaniaįdomūs pastebėjimai
2012-11-20 23:17:29
Kaip visada Kretingos valdžia gyvena sovietmetį, kaip rajono meras Mažeika turbūt nesupranta kas yra investicijos ir kaip jas pritraukti, taip ir kultūrai vadovaujantys asmenys apsieina tik ataskaitų rašinėjimais ir ale "renginuko" pravedimais, jog pasirodyti valdžiai. Kažin kiek reikia laiko ir pastangų išsiaiškinti, kaip yra su savivaldybės kultūros skyriais kitose rajonuose??? O čia pasirodo netgi iškėlė užduotį išsiaiškinti savivaldybės kultūros skyriaus vedėjai Ruškuvienei, kuri kažin kiek laiko aiškinsis ir kaip. Juokinga. Jeigu gerb. tarybos nariai Jonika ir Petreikis jau tokie protingi "moka tikrinti kultūros įstaigas", tai gal kartais nepatingėtų internete pasižiūrėti ar kitos savivaldybės yra sujungusios kultūros, sporto ir švietimo skyrius. Bent jau pasiskambintų kolegoms. Bet matyt jie nesugeba nei internetu naudotis, nei informacijos susirinkti elementariausiu būdu, tik lakstyti po rajono kultūros įstaigas ir darbo vietas. Man atrodo, kad Kretingos rajono žmonės ne dėl to Jūs išrinko į tarybos narius, gal vieną kartą pradėkite dirbti galva.
Beje dar vienas pastebėjimas gerbiamiems tarybos nariams, kodėl tik kultūros namų skyriai buvo tikrinami??? Negi viskas yra gerai kitose įstaigose??? Įdomu kada pasidomėsite, kad ir Kretingos muziejumi, ten turbūt aptranaujančiam personalui išleidžiama daugiausia lėšų negu muziejininkams. Tai ar čia racionalu??? Gėda, kai Kretingos kultūros sektoriuje vadovaujančius postus užima buvę "komsomolcai" - Ruškuvienė, Kanapkienė ir t.t. Tai kur su tokia kultūra nueisime??? Aišku Kretingos konservatoriai net bijo kažką ir daryti, o gal net ir pagalvoti... Turbūt prisidėtų prie renginių metu pasisakančiųjų apie "gerus senus pionierių vadovavimo laikus"... Gal pirmiau savivaldybės nariai pradėtų nuo audito atlikimo kultūros įstaigose, manau ir ten būtų galima atrasti tam tikrų pikantiškų dalykų... Manau Kretingoje ir toliau laikysis "sovietinė nomenklatūra" ir klausys vadovų įstaigų ataskaitas, teiks išvadas reformoms ir tuom pasibaigs...
LT Lithuaniaona
2012-11-21 09:06:07
skaitau ir galvoju, kad gal ir sunku dirbti kaime, bet galima visko prigalvoti . O lengviausiai dirbama su keliais vaikais , vaikai tegu dainuoja mokyklose. Renginiai turetu buti vakariniai tik suaugusiems, einama lengviausiu budu. uzkisama vaikais ziurekit ,kaip as dirbu, pravedziau eglute, dar kokia pasakele pasekiau ir visas mano darbas . o etatai net trys.

kaime jau viska galima isnaikinti, didelio proto nereikia. rajono valdzia tegu daugiau domisi veikla
LT Lithuaniaona
2012-11-21 09:08:31
skaitau ir galvoju, kad gal ir sunku dirbti kaime, bet galima visko prigalvoti . O lengviausiai dirbama su keliais vaikais , vaikai tegu dainuoja mokyklose. Renginiai turetu buti vakariniai tik suaugusiems, einama lengviausiu budu. uzkisama vaikais ziurekit ,kaip as dirbu, pravedziau eglute, dar kokia pasakele pasekiau ir visas mano darbas . o etatai net trys.

kaime jau viska galima isnaikinti, didelio proto nereikia. rajono valdzia tegu daugiau domisi veikla
LT Lithuaniaasiukas
2012-11-21 09:28:25
nu, labas. Zinot, apie kultura visi jau nusimano - mokslu baigt nebereikia. Kulturai prades vadovauti pedagogai, sportininkai , ukininkai ir pan. Tai kokiems rateliams jie gali vadovauti? Nebent skaitovams. Taip demografine padetis katastrofiska, senatves pensija toli ir dar bus toliau. Kur tuos darbuotojus Det? Jaunimo uzsimanet. Mano nuomone- Reik vedejams butinai ratelio, o meno vadovai (skyriuose) turi buti ten, kur tikrai yra meno kolektyvas, o ne 4,5 bobutes ir tos giminaites kukuoja suejusios, negi del ju samdomas specialistas ir mokomi dideli pinigai, o kokybe nuline. Kitas klausimas su vaikais, jei nera mokymo istaigos, nera uzklasinio darbo, kult namai privalo suburti kaimo jaunima, o jei yra- tai kam dubliuotis, reikia bendradarbiauti( kiek zinau darbas su vaikais po pamokinis yra apmokamas). Siulymas paprastas- kaimuose po viena darbuotoja(specialista), kuris pagal savo spec. dirba su bureliu, o kur yra kitu saku megeju- tiem skirti 0,5 etato ( visvien i darba vyksta 1-2 kartus i savaite, o kartais ir ne). Renginiai skyriu gerai matosi anonsuose laikrastyje, internet. svetaineje. Paanalizuokite pagal kaimus ir pamatysite kas dirba, kiek dirba ir aisku... as analizavau. JUOKINGA> dirba rajone gerai 5 skyriai.
LT Lithuaniaasiukas
2012-11-21 09:38:31
Pamirsau parasyti musu isrinktieiems- tarybos nariams replika. O Jus, mielieji, maziau purkstaukit, o patys iliskit i KC internetine svetaine ir paziurekit renginiu anonsus visu metu ir pasidarykite suvestines, Nereiks laukti ,o gal ir pameluos... Juk visi skyriai kiekv menesi pristato savo renginius. Tai pirmyn.
LT LithuaniaKatyte
2012-11-21 09:41:38
100% pritariu asiukui. Nereikia rezti is peties, visur vienodai, o pagal situacija ziureti
LT LithuaniaKatyte
2012-11-21 09:43:42
Yra tarybos nariu, kurie nemoka naudotis nei jam duotu kompiuteriu, nei internetu.
Galetu tokie kompus atiduoti kulturos skyriams...
LT Lithuaniaasiukas
2012-11-21 10:02:00
Kiekviename vadovavime turi buti lankstumo, nereikia versti kult. darbuotojus ( ratelio vadovus) atsedeti valandu. Kurybos zmogus dirba virsvalandzius, kuriu niekas neiformina ( tai bendravimas su megejais, literaturos ieskojimas, naktys bemieges, ieskant geriausio sprendimo , repeticiju org. jo nedarbo metu, nes reik prisitaikyti prie kiekv. nario ir t.t. ir pan.)- jo darbo rezultatas - tai kolektyvo ivairios premjeros , pasirodymai, o jei dar kvietimu turi i visokius festivalius, sventes, ( turi pripazinima ) vaziuoja uz zodeli ACIU tai toki kolektyva reikia remti, saviveiklininkus ( megejus) skatinti, sudaryti salygas jiems isvykti ir kad garsintu ne tik savo kolektyva, bet ir didziuotusi, kad yra Kretingos gerbiami meno puoseletojai. O ne, manytii, kad tai visi neturintys ka veikti. Keiskit MASTYMUS . PAGARBA NESAVANAUDISKIEMS SAVIVEIKLININKAMS!!!!!!!
LT Lithuaniakuotrė
2012-11-21 10:30:14
ėšes tėj senėje ė be jusa pasakima, mes sava padariem, jego tėik padarys jaunims aš mėslėjo kretingėške bus patenkintė. Tik ar es dėrbtė tas jauns Kazimiers ož vargana alga?
Vo tarybas nare nemuok nauduotėis interneto.
LT Lithuaniaas
2012-11-21 10:59:09
Manau, kad kulturos darbuotojai uzsidirba savo atlyginimus.
LT Lithuaniaas
2012-11-21 13:02:40
Kultura Kretingos miesto tai isvis mirus, neaisku ka veikia tokia ponia Ruskuviene? Matyt pensija skaiciuoja ir galvoja, ka cia dar nuveikus, kol “atseit” dirbi savibledoje. Trina kede tarybiniu mastymu, leisk jaunam zmogui uzimt tavo vieta! Reikia nauju veju, renginiu, o ne tarybiniu koncertu. Galai, kad toks kaip Mazeika, tokio pacio tarybinio kirpimo, nemasto ir nekelia Kretingos miesto kaip patrauklaus kurorto salia Palangos. Tik sugeba fotografuotis su sveciais, seimo nariais, ir malt bruda, kiek neva cia jis nuveike gero Kretingai. Laksto tik su seimo nariu po miesta, kaip po savo darza ir vaidina didi tvarkdari! Daugiau verslo miestui, o ne machinaciju ivairiu... Daug kur tokiu tarybiniu senoliu sedi istaigose, neisimtis ir Kretingos muziejus su grafiene Kanapkiene. Gyvena sau muziejuj tiesiogine to zodzio prasme. Tvarkosi sau, kazkokius neaiskius remontus darosi, ir isvis ka tiek uzsisedejes zmogus gali naujo ipust is sovietiniu laiku…?! Gal reiktu prasivalyt ir sioj istaigoj su etatais ir patikrint kiek is ju realiai dirba pagal kulturos normatyvus. Teko girdet kad sioj istaigoj, karts nuo karto buvo galima pavartot alkogolio su tam tikrais aukstas pareigas uzimanciais asmenimis… Tikiuos sovietiniai laikai iseis, nes Europos sajungos paramos nenuima sovietines demes.

Atitinkami veiksmai manau bus.
LT Lithuaniaqqqq
2012-11-21 14:57:34
na valytojų kulturnamiui tikrai nereikia .nes dabar pačios valosi ir vaistininkės ir pardavėjos
LT LithuaniaMindaugas
2012-11-21 16:18:27
galit cia sneket ka daryt ko nedaryt o veiksmu imtis nieks vistiek nesiima., pats darau rengini viena kasmet jaunimui kulturnamy, as ten nedirbu algos negaunu paciam is kisenes kainuoja,bet yra vienas dalykas kulturnamis pavaldus savivaldybei o viskam reikia pinigu kuriu vis truksta ir truksta., mano manymu reikia susirinkt aktyviems zmonems ir patiems ka nors daryt parodyt kaip reikia,., visi sneka sneka o iniciatyvos nera tai jei nieko nedarot gal nieko ir nesnekekit,aisku reikia keisti kulturnamio darba bet reikia keisti visu pirma mastymus, islipt is sovietinio mastymo vyresniems zmonems ir galu gale pats kulturnamis gali vykdyti komercine veikla tai kodel nedaro? nes nera kompetetingu zmoniu tam daryti., turiu daug ka pasakyt sia tema bet kazi ar tai pades :)
LT Lithuaniaraimisd
2012-11-21 16:25:29
Nepades !!!
LT LithuaniaMindaugas
2012-11-21 16:30:03
jei visi taip mastys: tas nepades tas nesamone taip ir bus. reik daryt kazka, nepavyks viena karta daryt antra, trecia ir tt., o ne bambet, bet cia jau pas lietuvius taip yra kai reikia daryt niekasneina
LT LithuaniaTikrai taip
2012-11-21 17:11:40
Grūšlaukėj keli darbuotojai yr, o švenciu kiek ? Vasarą joninės, rudenį lėva vakaronė i vsio! Diskotekos čia jaunimui retas atvejis tebuna. Centre buriuotis negalima , o ką mums veikt? Kai kas sportu užsimam mokyklos salėj. O dar sako kad Grūšlaukės jaunims blogs.
LT LithuaniaNerijus Jasinskas
2012-11-21 22:48:57
Sveiki, būkite malonūs ir drąsūs rašydami komentarą parašyti savo vardą bei pavardę, iš kur esate. Rašote pasislėpdami po neaiškiais salpyvardžiais. Būtų daug maloniau ir aiškiau bendrauti sprendžiant visiems rūpimas problemas. Ačiū.
LT LithuaniaKarolis
2012-11-21 22:58:44
Is dalies pritariu siam reikaliukui )) kisa kisa tuos pinigus i KULTURA , o jos kaip nera taip nera . tai statom tai rekonstruojam kulturnamius , o ten veiklos mazai ,renginukai keli . nesakau ,kad visur taip , bet reik racionaliai pinigus panaudot. Ok, sportas kretingoj ? kas gero ? sporto bazes nera jokios isvis neturim , del to cia sportas ir merdi, del to Kretingai DIDELIS MINUSAS ZIAURUS MINUSAS. . ner pilnu ismatavimu sales . profesines MOKYKLOS sporto sale nepavadinciau miesto sporto baze . geda net sale ja vadint. bet ka turi ta turim . stadionas futbolo ? bulves set galim. kai aplink rajonuose atnaujina kiek miestu kiek mokyklu stadionus.sporto renginiu tai isvis mazai, kad ir tiem patiem rajono gyventojam is kulturanmiu. Kazkoks meninku miestas . darykit taip vienus metus 5 proc sportui ir 1 proc kulturai , o sekanciais sukeiskit. manau naudos bus daugiau nei dabar. (p.s. nieko nenorejau izeisti visi esam malaciai)
LT Lithuaniasiaip
2012-11-22 00:20:03
,, politikai'' - kretingos optimizuos-jouks jem, aisku kad ruosias kazka mazinti- geriau , kad is viso ranku nekistu prie kulturos.
kulturoj turetu dirbti , kiti taip ir dirba,pasisvente optimista ir profesionalai, nezinau ar siais laikais dar imanoma, kits dalykas ar kretingoj ju daug surastum, ir kulturos zmogus visada turi buti prieky ir auksciau, nuo valdzios laikmeciu tas nepriklauso, jie turi but is vien kaip kokie masonai, tada tik kazka gali padaryti, aisku tai nerealios svajones, bet anksciau kai kur Lietuvoj tai buvo galima daryti, bet kur dabar berasi tokiu ,, politiku'' kurie rupintusi kultura, kokia jam nauda is to, nes greit ji perinks, o ir minciu jam tokiu nekyla,
gal tik vienintelis privalumas mazam mieste yra, kad jei vadovai dirba i savo kisene, geriau matosi, greiciau iskundzia, negu kur nors sostinej, neabejoju kad sventoj Kretingos zemej yra puikiu kulturai atsidavusiu zmoniu ir dar daugiau issibarste po visur, gal reiktu juos sujungt, surinkt per tikros kulturos renginius, o ne tik per kapelu vakarus, reik nustot galvot , kad zemaiciai, kaip kazkokie uzguiti ubagai-tas daznai pasijaucia per formalius renginius, matyt Plunge aplenke Kretinga. surast sviesulius ir leist jiems dirbt, netrukdyt- cia tie ,,polikikai'', partijeliu atstovai galetu teigiamai pasidarbuoti
Jūsų vardas,pavardė:

Trumpas komentaras:

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM privalo informuoti specialiąsias Lietuvos tarnybas apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorių duomenis. O taip pat gali tai padaryti savo iniciatyva.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas