Pajūrio naujienos
Help
2024 Balandis
Pi18152229
An29162330
Tr3101724
Ke4111825
Pe5121926
Še6132027
Se7142128
Apklausa

Ar praneštumėte apie narkotikų vartojimą anonimiškai tel. 8 700 60777?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Ar reikėtų prie geležinkelio pervažų įrengti papildomų saugumo priemonių? (22 komentarai)

LT Lithuaniasveiki
2010-01-29 15:47:31
ATIDUMO - ATIDUMO jokios uzkardos nepades, atsibust reik kai sedi uz vairo
LT Lithuaniapetras
2010-01-29 16:03:15
saukstai po pietu , o seip prie visu pervazu reikalingi slakbaumai , nera ko cia ny diskuotuot ,
LT LithuaniaTo petrui
2010-01-29 16:34:06
Tik kas tą šlakbaumą kilnos,gal tamsta dykai? Mechaniniai šlakbaumai yra brangūs ir nemanau,kad patikimi,jei sugestų taip ir stovėtų mašinos pusę paros kol suremuntuos.
Tam yra šviesoforai,tam yra ženklai,o jeigu jų nepaisoma,tai kam tada tos teisės?..
LT Lithuaniajonas
2010-01-29 16:50:44
reikia ne tik i sviesaforus ziureti,gali jie ir sugesti del salcio ar kitu priezasciu.kai vaziuoji per zalia sankryzoje,tai vis tiek pasiziuri,gal koks durnius per raudona vaziuoja.o cia pavojingesnis dalykas.reikai visada apsizvalgyti,nesvarbu koks dega signalas.
LT LithuaniaXXX
2010-01-29 16:59:56
Jokių papildomų įrengimų nereikia. Eismo taisyklėse parašyta, kad leidžiama važiuoti per pervažą tik įsitikinus, kad neartėja traukinys. Jei tos taisyklės laikytųsi visi, tai gal būt visai nerekėtų jokių įrengimų prie pervažų (norėčiau, kad visi taip elgtūsi, bet žinau, kad taip nėra ir nebus). Ir jei visi nepažeidinėtų eismo taisyklių, tai avarijų beveik nebūtų, nebent dėl techninių gedimų. Bet ir jų galėtume išvengti, jei prieš kelione patikrintume automobilį pagal taisyklių reikalavimus.Tam ir sukurtos taisyklės, kad galėtume važinetis saugiai, o ne baudoms rinkti. Baudomis bandoma žmones auklėti, priversti jų laikytis.
LT Lithuaniamangustelis
2010-01-29 17:16:11
nu nu sustok, pries kelione pasitikrint. gerai suvelta. ka ten reikia tikrint pries kelione idomu? pagal kokias taisykles? taisykles kurtos ne visiems. jos negalioja mentams, valdziai. ir tik baudoms rinkti jos sukurtos. i musu sveikata valdziai didziai nusisvilpti.
LT LithuaniaVaiduoklis
2010-01-29 17:19:32
Jonui-nebutinai 'koks durnius per raudona gali vaziuoti'.Gali tiesiog tarnybu,'disponuojanciu' melynais svytureliais,atstovai vaziuoti.Sutinku-reikia atidumo ir per 'zalia vaziuojant'.
LT LithuaniaXXX
2010-01-29 17:24:40
mangustėliui: pasidomėk dėl kokių priežasčių buvo techninės eismo nelaimės. Išvažiuodamas pasitikrink padangas(jei blogos pakeisk), tai kelyje nesprogs. Patikrink vairo laisvumą, kad kelyje neišsinertų vairas. periodiškai tikrink stabžius ir laiku pakeisk susidėvėjusias detales, stabdžių skystį. Tuomet būsi saugus, bent tavo mašina neiškrės cirkų. To ir noriu visiems palinkėti, kad pinigus išleistumėt ne baudoms, o juos, ar bent jų dalį įkiškit į savo mašiną vardan SAVO ir kitų saugumo. Visiems važinėjantiems GERO KELIO.
LT Lithuaniamangustelis
2010-01-29 18:35:13
a cia tai visai kas kita. o ne pries isvaziuojan tehnikine atlikt. jau vienai saraskino kontorai mokam uz teh tipo apziura. jei pats nepriziuresi niekas nepasirupins.
LT Lithuania®
2010-01-29 19:24:44
Slakbaumas, kur intensyvus eismas per pervazas tikrai reikalingas, pvz toks http://www.youtube.com/watch?v=a_oATKhzmNM
LT LithuaniaBudėtoja
2010-01-30 08:54:12
kiekvieną savo darbo dieną matau kaip yra važiuojama per pervažą.Kai kuriam nors ir sieną pastatyk - vistiek įpuls.Tik paties vairuotojo atidumas ir atsakomybė gali išgelbėti jo ir su juo važiuojančių žmonių gyvybes.
LT Lithuaniajonas
2010-01-30 16:25:57
o ar kas nors pagalvoja,kaip jauciasi masinistas,kuris yra bejegis ka nors pakeisti ir zuves zmogus jam stovi paskui akyse.net suniuko nesinori partrenkti.kartais besaugodamas suniuka,net masina sulamdai.traukinys tai ne masina,nei i griovi pasuksi,nei sustabdysi.manau tik stiprus zmogus gali dirbti masinistu po tokiu ivykiu.kiek girtu sedi ant begiu ir t.t jiems labai didele turetu buti psichologine itampa ne tik pries pervazas,bet ir pastoviai vaziuojant.o jei didelis greitis,juk gali ir traukinys nuo begiu nulekt.kiek tada bus auku del vieno neatsargaus vairuotojo.ir degs zvakeles ne ant vieno kapo.
LT Lithuaniamangustelis
2010-01-30 17:06:55
kazkur esu girdejes kad yra toks zmogiskas faktorius klysti. tik tos klaidos pasireiskia vieniems taip, kitiems kitaip. o pakeisti jau nieko negalima. kartais aisku galima, su didziulem pastangom. o uztvaras reikalingas ten kaip oras. kazkada is milicijos virsininku esu kalbejes apie gelez eisma miesto ribose, jiems tai negalioja, kitos taisykles. mes patys turim saugotis. jiems gi brangu toki irengini islaikyti. kai valstybe mus saugo baudomis kad segtumemes dirzus, juokas ima, nes per pervazas tai nesaugo. vat ir tevyne, velniop tokia.
ES SpainHilda
2010-01-30 19:40:10
Aisku, kad reikia butinai slagbuma pastatyti, nera cia ko ir svarstyti..
LT LithuaniaKvaksis
2010-01-31 11:25:59
ŠLAGBAUMAI. ŠLAGBAUMAI.
Jei jis bus nuleistas ir sugedęs, tai pusę dienos mes tikrai nelauksime - apvažiuosime. Bet jei jis suges ir bus pakeltas - tikrai bus "šaltienos". O kas prisiims atsakomybę?
Ir nereikia jokiu STOP'ų bei šviesoforų. O užtenka ženklo "SAUGOKIS TRAUKINIO". Ir tą turime visi "įsikalti" į galvą.
LT Lithuaniasveiki
2010-01-31 11:30:20
aha susimetam pinigeliais pastatom slakbauma ir kad nekainuotu elektra dar pasamdom sarga kuris ji kilnos, stai tau ir iseitis. TAI KURIEM VELNIAM SVIESOFORAS STOVI IR STOP ZENKLAS negi tik policininkam. tokiu atveju tada pastatykim prie kryzkeles slakbaumus na ir prie antros vidurines juk sviesoforai nesamones rodo (taip galima suprast)
LT LithuaniaKvaksis
2010-01-31 11:39:33
ŠLAGBAUMAI. ŠLAGBAUMAI.
Jei jis bus nuleistas ir sugedęs, tai pusę dienos mes tikrai nelauksime - apvažiuosime. Bet jei jis suges ir bus pakeltas - tikrai bus "šaltienos". O kas prisiims atsakomybę?
Ir nereikia jokiu STOP'ų bei šviesoforų. O užtenka ženklo "SAUGOKIS TRAUKINIO". Ir tą turime visi "įsikalti" į galvą.
LT Lithuaniasveiki
2010-01-31 11:39:58
kvaksi-- o gal istiesu reik slakbaumo juk gerai pagalvojus nevisi moka skaityt o ir daltoniku yra. cha cha. na o jei pasitaiko ir daltonikas kuris nemoka skaityt tai . . . rikalauja slakbaumo. hmmm na jei taip atsitiko kad nusipirkai teises tai ir vazinek pievom ar miskais
LT LithuaniaKvaksis
2010-01-31 11:44:40
ŠLAGBAUMAI. ŠLAGBAUMAI.
Jei jis bus nuleistas ir sugedęs, tai pusę dienos mes tikrai nelauksime - apvažiuosime. Bet jei jis suges ir bus pakeltas - tikrai bus "šaltienos". O kas prisiims atsakomybę?
Ir nereikia jokiu STOP'ų bei šviesoforų. O užtenka ženklo "SAUGOKIS TRAUKINIO". Ir tą turime visi "įsikalti" į galvą.
LT Lithuaniajonas
2010-01-31 12:52:30
begiai matosi,nereik ne uzrasu.jokiu uztvaru nereikia.kai dar ejau i mokykla buvo senasis palangos kelias.budavo pusinbes uztvaros,tai isigudrindavo vairuotijai skersai pravaziuoti,kai nuleista,nes skubedavo labai.o musu pirmokeliu tevai kasdien bijodavo ne tik kad po traukiniu,bet ir po masinos ratais toje pervazoje papulsim
Jūsų vardas,pavardė:

Trumpas komentaras:

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM privalo informuoti specialiąsias Lietuvos tarnybas apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorių duomenis. O taip pat gali tai padaryti savo iniciatyva.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas