Pajūrio naujienos
Help
2024 Balandis
Pi18152229
An29162330
Tr3101724
Ke4111825
Pe5121926
Še6132027
Se7142128
Apklausa

Ar praneštumėte apie narkotikų vartojimą anonimiškai tel. 8 700 60777?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Streso ligas gydo kompleksiškai (29 komentarai)

LT Lithuaniagrincas
2009-03-06 20:17:46
jo......jei nori zmogus susisikti savo ateiti tada gali i jus kreiptis. duomenys pas brasa zaibo greiciu nukeliauja. o po to..............palieki ne zmogus. pvz jau daug girdejau. taip kad atsargiai, reikes pazymos kada, negausit. anspaudas visam likusiam gyvenimui lieka.
LT LithuaniaVaiduoklis
2009-03-06 20:48:29
Grincui-taigi straipsnyje aiskiai raso 'Streso ligu skyrius'.Taigi TIKRI psichiatrai-psichologai gydo ne tik psichikos sutrikimus,bet ir streso sukeltus negalavimus.Kas tai yra?Taipogi straipsnyje gerb.S.Liutkus viska paaiskina.Pvz-atrodo,kad 'suslubavo' sirdis,kreipiesi pas savo seimos gydytoja,tas siuncia pas specialistus,sie atlieka ivairiausius tyrimus pradedant elementariausia kardiograma,ar echoskopija,baigiant sirdies vainikiniu kraujagysliu zondavimu-koronarografija.Visi tyrimai-PRIES tavo teorija"sirdis-sveika.Taciau-karts nuo karto suskausta KAZKUR APIE SIRDI,kartais atrodo,kad jau jau...tuoj ir numirsi.Kitakart ir pries uzmiegant toks silpnumas keletui sekundziu apima,kad soki is lovos prie vaistineles kokiu lasiuku(kuriu ir neprireikia-kol nueini iki vaistineles nerimas ir praeina.Uzbegdamas tolesniam pasakojimui uz akiu sakau,kad 'nerimas' turi ir kita varda-'panika'.Tai va,tyrimai atlikti,aukstieji gydytojai ir visokie habilituoti Daktarai kalba,kad pas tamsta sirdis sveika,taciau kartais,kaip minejau,pasidaro prastai;eini vel pas seimos gydytoja,skundiesi sirdimi,o gydytoja galu gale konkreciai pasako9kaip is kerzavo i uzpakali):'Eik tu,sirdininke,-nervus reikia gydyt'.Nu va,graziausiai,rodos,esi zmogus ramus kaip sveicaras,o cia-tokie pareiskimai...Taciau-sirdi ir kitus organus drasko ne tie nervai,apie kuriuos gerb Grincas galvoja-yra tokia vegetacine nervu sistema,taip sakant-kiekvienas organas turi savo nerviuka.Ir visai nebutina del ko nors nervintis,-kazkas kazkada gal is pasamones koks stresiukas 'islenda'-ir tada atsiranda nerimas,panikos atakos;kiekvienam tas pasireiskia skirtingai-gali per kvepavima 'kirsti'-zmogui prasideda dusulys;kitiems-per sirdi kerta,padazneja pulsas,sunku nusiraminti ir t.t. ir pan.Apie tai ir rasoma straipsnyje.Apie STRESA ir apie jo gydyma.Pagarba gerb.gydytojui Sauliui Liutkui.
LT Lithuaniagrincas
2009-03-06 21:31:11
izeisti nieko nenorejau. tik sakau kokia realybe gyvenimo. jei kreipiesi tai atsilieps. atsivers brasas juoda knyga, o ten.....ir jau problemos. ir su teisiu gavimu, nekalbu apie leidima ginklui. o stresas siaip gyvenimo palydovas......tik vienas mokam su juo susigyventi kitam tai per sunku. cia jau aisku. saunu kad zmones padeda. as uz tai....bet.......
LT Lithuaniazinau
2009-03-07 02:23:15
pazistama turejo praeit toj istaigoj menesio kursa. tai po pirmos dienos buvo kaip zombis - galva skaudejo, nuotaikos nebeliko visiskai, sako, ten vos ne kaip sekta.O gydytojas vienas tai is vis fruktas, klausia - ar turi intymu gyvenima , ji atsako -ne, o tas - kaip gi taip gali buti? papasakokit kodel neturit. sake, kad kojos ten nekels.
vobscem, suda cia pareklamavote
LT LithuaniaVaiduoklis
2009-03-07 11:31:01
To-Zinau:kazkokia dalis tiesos yra jusu zodziuose.Kiekvienas psichologas sugeba savo pacientui 'palysti po skura',kitas galbut su zmogum atlieka,kaip cia pasakyt,toki mikro ar mini hipnozes seansa.Ta prasme pilna hipnoze kaip zinome-atliekama zmogui'atsijungus',uzmigus ar pan.O siuo atveju,manyciau,kai kurie psichologai sugeba kalbantis su zmogum 'istraukti' is jo tai,ka padaryt galetu per pilna hipnoze.Yra ir tokia rusis zmoniu kurie vadinami energetiniais vampyrais-istraukia(gal ir patys to nenoredami)is zmogaus kazkokia dali jo energijos.Is kitos puses-ir pacientas gal turi silpnesni energetini apvalkala,vadinamaja aura.Greiciausiai del siu priezasciu jusu pazistama ir pajuto toki diskomforta.Na o del uzduodamu klausimu-tai taip,kas tiesa tas tiesa.Klausia ko nori.Ir nieko jiems(jam) nepadarysi:-))Kas del 'sektos'-kaip kam atrodo.Jei grupine terapija galima vadint sektantu susiejimu.Susedus ratu kasryt reika gydytojui pasipasakot kaip jauteisi vakar po proceduru,po vaistuku dozes ir pan...Ta prasme grupine terapija-ne tiems zmonems kurie 'naturoje' yra uzdaro budo(kita vertus gydytojas ta ir deklaruoja,kad per grupine terapija zmogus turi issivaduoti is savo baimiu ir susikaustymo).Ka as zinau,-gal kiti ir sugeba per savaite ar menesi 'susilauzyti'savo desimtmecius turetas nuostatas ir kardinaliai pasikeist-tapti laisvu ir lengvai betarpiskai su visais bendraujanciu.As pamaciau,kad man tai-nereali teorija,grupine terapija-ne man,individualios terapijos is pradziu kaip ir nepasiule...Taigi po pirmosios pazinties dienos pasaiau-aciu ir viso gero.Tada jau pradejo siulyt individualia terapija ir pan...Tai va,taip ir paliko.Bandau stresiuka pats valdyt.Svarbu,kad zinau-su sirdim viskas tvarkoj.Kaip sake angiochirurgas-nuo infarkto nemirsi.Bus matyt.Kita vertus-sveikam numirt irgi ne fasonas...:-))Sekmes visiems.Bukit sveiki.O gydytojui S.Liutkui-visada pagarba.Nors tiek tebendravom-nepadare blogo ispudzio(gal todel,kad neklausinejo apie intymu gyvenima:-))
LT LithuaniaVaiduoklis
2009-03-07 11:42:04
Dar Grincui atsakymas-kazi ar 'atsiras pas Brasa' irasas,kad zmogus lankesi pas psichologa'?Kad tarybiniais metais-tai gal ir butu tiesos.Tada nebuvo tokio termino kaip 'streso ligos'.Buvo konkreciai-psichuske ir pan.O dabar jei zmogus gydosi streso ligu skyriuje,remontuoja vegetacine nervu sistema o ne kazkokia PSICHOZE-nemanau,kad to zmogaus ligos istorijoje atsiras irasas'gydesi psichikos ligas'.O gydytojo antspaudas 'psichologas' ar 'psichiatras' dar nieko nepasako.Svarbu-diagnoze.Nestresuok!Sekmes:-))
LT Lithuaniagrincas
2009-03-07 11:50:15
as ramus ramutelis. randu budu nusiraminti. o to zinau. ar laikai kitam gyvenimui? suges........nereikia cia pazystmu kisti. o kai suges, tada gaila prasiktu progu bus. kokios moterys pikciausios yra? nepatenkintos......ups...jug lituvoje ta tema tabu.
LT LithuaniaVova
2009-03-07 20:16:25
Tai stebūklinga įstaiga. Tokios pagalbos niekur kitur negausi. Gydo grupinis bendravimas ir savo darbą mylyntys specialistai. Visiškas anonimiškumas. Tokios gydymo įstaigos daugiau nežinau. Ištikus dvasios bėdai nuoširdžiai patariu kreiptis ten.
LT LithuaniaVaiduoklis
2009-03-07 21:36:41
Vovai-deretu sakyt 'savo pacientus gerbiantys specialistai',o kad savo darba myli-anoks cia stebuklas.Uz gera atlyginima galima myleti BET KOKI DARBA.O ir istaigu kuriose gydo streso sukeltus negalavimus yra ir daugiau-ne tik si viena.
LT Lithuaniazinau
2009-03-08 16:26:42
koks anonimiskumas dar? sedim prie alaus su drauge viena ir pasakoja ka rately isgirdo - visokiu gyvenimu gyvenimeliu, baisu net kad taip buna. O tu anonimiskumas. Net kunigas, ka per ispazinti isgirsta papasakoja, o cia...
GB United Kingdomaha
2009-03-09 12:41:53
noreciau ir as but kunigas, advokatas ar psichologas, kokios bapkes plaukia
LT LithuaniaVaiduoklis
2009-03-09 17:49:08
Kas del 'anonimiskumo'-tikrai,kaip ,'zinau' pastebejo-konkreti nesamone.Arba Vova nezino ka reiskia tas zodis,arba supqainiojo su 'onanizmas'...Pasitaiko.Panasiai skamba.Apie koki anonimiskuma grupiniuose uzsiemimuose gali buti kalba?Niekaip nepatikesiu,kad 20 zmoniu visa menesi klausydamiesi vienas kito ispazinciu visko neperpasakoja savo draugams ir pan.Gydytoju tarpe tas anonimiskumas-irgi nedaug tiketinas.
LT Lithuanialice
2009-03-10 12:32:29
idomus komentarai cia atsiranda patyrusiu zinovu kodel moteris piktos , ....
LT LithuaniaTam žinau
2009-03-17 12:26:34
Tu ŽINAI, tikrai Tu nieko Nežinai...
LT LithuaniaAs
2010-03-04 23:50:12
Jei kazkas abejojate del klinikos ar del tu nesamoningu komentaru tai labai klystate,manau tie zmones kurie tai raso apie ja blogai,nebuvo toje klinikoje arba nebuvo visiskai atsidave gydymui.Kiek pazystu zmoniu kurie buvo labai liudnoje situacijoje ir is ten isejo visiskais kitais zmonemis,gyvenimas nusvito visai kitomis spalvomis! Kitus zmones atstate net nuo labai sunkios depresijos ar streso!
LT LithuaniaLaura
2011-11-15 14:55:04
Teko domėtis psichikos ligų gydymu Lietuvoje ir užsienyje. Lietuvoje yra pasenusi praktika žmones sukišti į psichiatrijos ligonines ir alternatyvų nelabai yra. Žinoma, kartais tokiose ligoninėse pabuvoti reikia, kai yra paūmėjimas, bet tikrai tai reikalinga ne visais atvejais. Progresyvus psichinių (nebijokime to žodžio, dauguma žmonių kažkuriuo gyvenimo etapu turi vienokių ar kitokių, didesnių ar mažesnių psichikos sutrikimų, berods 4 iš 5) ligų gydymo būdas yra psichoterapija (žinoma, psichoterapija tinkama ne tik psichinėms ligoms gydyti, bet ir plačiau). Kol kas Lietuvoje tai nelabai prienama, o tokie streso ligų skyriai turėtų būti kiekvienoje Lietuvos ligoninėje, ar bent jau prie kiekvienos psichiatrinės ligoninės. Dabar panašu, kad Psichikos sveikatos centrai, įkurti prie ambulatorijų, dažnai net neturi psichoterapeuto. Tai apie ką mes kalbame? Kas nori iš tikrųjų pasidomėti psichiatrija, siūlau nueiti į "Globali iniciatyva psichiatrijoje" tinklapį: http://www.gip-vilnius.lt/wp/ Ten prie "leidiniai" yra ir labai praktinių, pvz., "Pirmasis psichozės epizodas". Dėl intymaus gyvenimo: mielieji, nepamirškime, kad intymus gyvenimas nebūtinai su partneriu, ir vieniša moteris (ar vyras) gali turėti puikų intymų gyvenimą be jokių kitų žmonių ir čia nėra nieko gėdingo. Gal tai gydytojas ir turėjo omenyje? Aišku, jis neatsižvelgė, kad Lietuva labai konservatyvi ir kad taip klausdamas gali išgąsdinti pacientą.
LT Lithuaniaas
2011-12-10 16:46:54
Laura, jus labai klystate del intymaus gyvenimo.paskaitykite Jono Markuno knyga''Zmogaus gyvenimo ligu ir nesekmiu priezastys bei galimybes ju isvengti''.VISI PASIDOMEKITE
LT Lithuaniaas
2011-12-10 16:48:25
https://sites.google.com/site/satvon/httpsitesgooglecomsitesatvon Pasidomekite,zmones gerieji
LT LithuaniaDAIVITA
2012-01-25 19:31:18
Aš lankaus dabar streso ligų skyriuje ir mano gydantis gydytojas yra S.Liutkus- puikus profesionalus gydytojas- užduoda ir man klausimų apie intymų gyvenimą- bet taip etiškai ir jautriai, kad net nėra nejauku jam apie tai kalbėti( man ta tema visą gyvenimą buvo tabu). Nėra jokių sektos elementų tose terapijose- viskas labai išgryninta ir aišku, kalbama ir elgiamsi su pacientais atvirai, nuoširdžiai, šiltai. Visas gydantis personalas dirba su meile tam streso sumurdytam žmogui ir pagyja tie, kurie nuoširdžiai priima tą pagalbą. Tie, kurie atvykę ieško priekabių ir atsainiai žiūri į savo pačių sveikatą, dažnai norimo rezultato ir nesulaukia.Šiuo atveju tiktų ta patarlė- Galima atvesti asilą prie upelio, bet gerti jo nepriversi.Čia, kaip ir visur kitur atsakingas už savo sveikatą pirmiausia turi būti pats žmogus.
LT LithuaniaIngrida Mickavičienė
2012-02-08 17:10:37
Gydžiausi šiame skyriuje 2011 rudenį.Dėkoju dievui ,kad Lietuvoje yra tokių vietų.Ko vertas pajūrio klimatas ir šalia esantis botanikos parkas.Terapijos...terapeutai.., žinoma ir man ne viskas patiko.Bet esmė išmokti gyti pačiam. O kad psichoterapija toli gražu nėra(ir neturi būti maloni) jau žinojau. Nė sekunde nesuabejojau gerb.skyriaus vedėjaus S.Liutkaus profesionalumu ir kompetencija.Ir supratau, kad šis žmogus mūsų tipo ligoniams dar daugiau padėtų jei ne lėšų trūkumas.Ta prasme skyrius būtų praplėstas dar įvairesniomis terapijomis.
Jūsų vardas,pavardė:

Trumpas komentaras:

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM privalo informuoti specialiąsias Lietuvos tarnybas apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorių duomenis. O taip pat gali tai padaryti savo iniciatyva.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas