Pajūrio naujienos
Help
2024 Gegužė
Pi 6132027
An 7142128
Tr18152229
Ke29162330
Pe310172431
Še4111825
Se5121926
Apklausa

Ar ketinate savanoriškai registruotis į karo komendantūrą?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Ar pritariate Seimo siūlymui uždrausti rūkyti daugiabučių namų balkonuose? (40 komentarai)

LV Latvia"balkonu savininkams
2014-06-25 08:23:18
Gerbiami „balkonų savininkai“, kaip kažkada jau rašiau, daugeliu atveju oficialiai balkonai skaitosi bendro naudojimo patalpos, nes jie nėra įtraukti į buto planą. O rūkančius balkone sugaudyti nebus jokių problemų – prieš namą pastatysiu automobilį su įjungtu registratoriumi ir policijai pateiksiu filmuotą medžiagą.....
LT LithuaniaVaidotas
2014-06-25 11:47:33
Tai kur ta automobili su ijungtu registratorium turesi pasistatyt,kad apimtu vaizda,sakykim,nuo pirmojo iki devintojo auksto?:-))Nors pats sekmingai metes rukyt pries 7 metus-visiskai nepritariu tokiam draudimui.Tai kur zmonems rukyt?Netruks tuoj pat absoliuciai visur-viesosiose vietose-uzdraust rukyt.Ne nuo to galo pradedamas 'perauklejamasis darbas'.Daugiau informacijos apie rukymo daroma zala,ivairios reklamos,siauba keliantys paveiksleliai ant cigareciu pokeliu ir panasiai.O cia is kart-DRAUSTI.Tegu tie visi istatymu leidejai i save pasiziuri.Pavyzdziui ponas Kirkilas-nuolat pypke isikandes TV ekranuose rodosi.Kodel tokiam niekas nepasako kad sitaip elgtis-nevalia?
LT Lithuaniato salantiskis
2014-06-25 16:47:35
Yra epolicija.lt fotografuojat tuos narkomanus ir siunciat.
LT LithuaniaJo
2014-06-25 18:25:34
Jei pamatyciau filmuojant ilgesni laika mano namo balkonus, pagalvociau, kad koks nors iškrypelis iesko pikantišku vaizdeliu. Nieko nenoriu izeisti ar apšmeizti. Tiesiog taip pagalvociau. Cia tik mano nuomone.
LV Latvianuomone
2014-06-26 08:45:53
Problema yra ne rūkymas balkone, o rūkančiųjų balkone dūmai besiskverbiantys į aukščiau esančius butus, nes pasyviais rūkaliais tampa ir vaikai, ir nerūkantys suaugę.
Jei pas ką nors balkone galima išvysti kažkokių pikantiškų vaizdelių, tai dar klausimas, kas čia labiau tipo iškrypėliai. Abejoju, kad tokie vaizdeliai ką nors galėtų sudominti, nustebinti ar kam nors padarytų įspūdį, todėl nemanau, kad čia gali būti kažkokia intriga. Įžeisti irgi nieko nenorėjau.
O ir dabar mano automobilio registratorius ištisą parą iš keturių pusių filmuoja, todėl iš kai kurių komentarų suprantu, kad pažeidėjam toks filmavimas gana rimta problema.
LT LithuaniaJo
2014-06-26 13:47:01
Labai malonu, kad bendraujam be keiksmu ir izeidinejimu. As uz filmavima keliuose tramdant keliu eismo taisykliu pazeidejus. Bet draudimas rukyti balkonuose mano nuomone yra kvailas ir jis tikrai nepasiteisins. Zmones suras budu kaip pasislepti nuo jusu registratoriaus. Zaliuzes ir pan. Jei nenufilmuosit rukancio, tai irodyti, kad ruke nebus jokiu šansu. Tad sekmes jums jusu nelengvame darbe.
LV Latviato Jo
2014-06-26 15:37:40
Nemanau, kad čia reikėtų dėl kažko keiktis ar kažką įžeidinėti. Atvirkščiai, kaip tik įdomu paskaityti kitų nuomonę. PN straipsnių komentuotojai, manau, yra kultūringi ir išsilavinę žmonės.:)
Pagal ATPK vaizdo įrašas yra tik vienas iš įrodymų. Todėl ir nenufilmavus rūkančio, labai norint, be didelių problemų galima jį patraukti administracinėn atsakomybėn.
Ir be reikalo ironizuojat apie kažkokį nelengvą darbą. Įjungti registratorių – anoks čia darbas )
LT LithuaniaJo
2014-06-26 16:29:39
Su tamsta nenoriu sutikti. Nenufilmavus rukancio jus neturetumet jokiu sansu irodyti, kad buvo rukoma. Balkonas istiklintas, pora langu su zaliuzemis. Pro atverta langa gi neis dumai kaip is kamino. Ir taip, kad jei ir bus priimtas tas neprotingas istatymas, zadu rukyti kaip rūkes. Iki.
LT LithuaniaVaidotas
2014-06-26 20:00:29
Gerbiamieji,nesileisdamas i tolimesnes diskusijas tureciau prasyma:apibudinkite ta superini videoregistratoriu(kaip minejote-automobilini),kuris "is keturiu pusiu filmuoja" ir pan.Koks tas automobilinis registratorius turi but,kad uzfiksuotu pazeidejus(rukalius)viso daugiabucio(kad ir 5-aukscio) perimetre.Kur tas automobilis su registratorium turetu buti pastatytas?uz kokiu 300 metru?O gal jusu iranga-tokia,kokia mateme pries keleta metu Lietuvos keliuose naudojant 'Google' kompanija,kai buvo fotografuojami miestai,gatves ir pan.programai 'Google street wiew'?Na,jei turite tokia iranga-verciau fiksuokite savo salies krastovaizdi,medziaga pardavinekite auksciau paminetai kompanijai-daugiau naudos turesit nei savo kaimynus persekiodami.Apie skundikus zinote kaip yra kalbama..:-))Nelabai graziai.Patys irgi-galbut kazkur kitur-nelabai ekologiskai gamtos ir kaimynu atzvilgiu elgiates.Griztant prie temos-sutinku,kad butu draudziama rukyt daugiabuciu laiptinese.Bet kad balkonuose-absurdas.
LT LithuaniaJo
2014-06-26 23:35:27
Vaidotas teisingai parase. Kaip visada sutinku su jo komentaru.
LV Latviato Jo
2014-06-27 09:02:41
Su manimi nebūtinai reikia sutikti, tik aš jums paaiškinau, kad pagal ATPK vaizdo įrašas yra tik vienas iš įrodymų. Yra ir kitų įrodymų ir jų rinkimo būdų. O jei nelabai nesuprantat apie ką aš kalbu, tai čia jau visai kita problema.
LV Latvianuomone
2014-06-27 09:14:34
Man visada patinka ir linksma skaityti komentuotojo Vaidoto „pamokančius“ komentarus. Aš tikrai nepradėsiu jums tuščiai aiškinti, koks registratorius kaip filmuoja, su kokia įranga ir kur turi stovėti automobilis. Įjungtas registratorius nepažeidžia nei Civilinio kodekso, nei kitų teisės aktų nuostatų, todėl aš nesijaučiu kažką persekiojantis. Ir nesugėdinsite manęs skiesdamas apie skundikus ar gamtos teršėjus. Bet užtat aš žinau, kokie asmenys ir kokiu laiku naktimis „tikrina“ ar užrakintos daugiabučių namu sklepų laukinės durys , kokie asmenys naktimis domisi kai kurių automobilių durų spynelėmis, ratais ir t. t., todėl labai suprantu kai kurių komentuotojų nepritarimą filmavimams, nes galimai tokiai jų naktinei veiklai tikriausiai ateina galas.
LT LithuaniaJo
2014-06-27 10:48:01
Tikrai palaikau jus filmuojant spyneliu tikrintojus ir vagis. Liuks ideja. Bet visdelto netikiu, kad jus filmuosit ir gaudysit rukancius zmones balkone.
LT LithuaniaJo
2014-06-27 11:03:25
beje ar mane turejai omeny rasydamas "todėl labai suprantu kai kurių komentuotojų nepritarimą filmavimams, nes galimai tokiai jų naktinei veiklai tikriausiai ateina galas" ???
LT LithuaniaVaidotas
2014-06-27 21:09:35
>nuomone---savo komentarais nieko ir niekada nesiruosiu ir nesiruosiau 'mokinti'.Kaip moku taip savo nuomone pareiskiu.Bet visgi galetum apibudinti ta savo aparatura.Idomu butu paskaityt.Nes absoliuciai neisivaizduoju kaip elementariausias(kad ir nepigus)automobilinis registratorius gali fiksuot visa daugiabucio perimetra,automobiliui stovint vos uz keliu metru nuo filmuojamo objekto.Automobiliui stovint bent uz kokiu 100 metru,naudojant keliasdesimt kartu priartinima-be abejo galima butu matyt ka zmones balkonuose veikia.Bet tada toki savo naudojama irengima vadinkite filmavimo kamera,o ne automobiliniu videoregistratorium.Neklaidinkite(ir nelaikykite durniais:-))skaitytoju.
LT LithuaniaJo
2014-06-27 23:55:12
Neminesiu pavadinimo, bet vienas korejos gamintojas pristate technologija ULTRA HD, kuri daug kartu pranoksta FULL HD. Nemanau, kad dabar isigijus tokia kamera butu protinga palikti automobilyje fiksuoti rukancius balkone. Su automobiliniu registratoriumi aprepiant visa nama neimanoma uzfiksuoti cigareciu dumus. Ir taip, kad nebegrisiu i šia komentaru skilti. Nebenoriu tušciai gincytis.
LT Lithuania.
2014-07-06 22:09:16
Irena Lubienė:
-" Nors pati nerūkau, nesuprantu, kaip galima drausti rūkyti privačioje valdoje. Sutinku, kad reikia uždrausti rūkyti nepilnamečiams, bet suaugę žmonės savo balkone gali daryti ką nori."
Jo jo, gali daryti ką nori - ir laužą kūrenti, ir šašlus kepti, ir ožką(ne daugiau kaip su dviem ožiukais) laikyti , ir t.t.
LT Lithuaniamoteris
2014-07-10 12:23:59
visi, kurie už rūkymą balkone- "užkietėję" rūkoriai:)
kodėl, aš gyvenanti aukštu aukščiau negaliu kvėpuoti grynu oru, o privalau taikytis su rūkaliais ir kvėpuoti jų smarve.
Jei jau balkonas- privati valda, tai aš irgi galiu daryti ką noriu. Rėkauti, dainuoti, leisti bet kokią smarvę.... Ir kas man ką gali padaryti:)))
LT LithuaniaAsta
2014-07-31 15:13:48
Mano kaimynai balkone rūko žiemą vasarą kas 15-20 min. pakaitomis, žiemą gal ir nieko, bet vasarą man tenka rinktis: troškintis +30 ir daugiau karščio bute ar gyvent su trimis mažamečiais "rūkykloje". Būtų normalūs žmonės, eičiau gražiai tartis, bet.. Belieka laukti mano vaikams palankesnių įstatymų.
LT LithuaniaV.V
2014-08-12 16:26:54
Absurdiskas istatymas...tai ir aukstakulnius uzdrauskim,nes kai prakauksi kokia kumelaite nakti tom kanopom,visi atsibundam,o butas tai mano,tai kodel taip gatveje triuksmauja.....ir nuo kada balkonas i buto plana neieina,tai kodel siuksliu kaina ir nuo balkono skaiciuoja???...tipo ten daug prisiukslinam????
Jūsų vardas,pavardė:

Trumpas komentaras:

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM privalo informuoti specialiąsias Lietuvos tarnybas apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorių duomenis. O taip pat gali tai padaryti savo iniciatyva.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas