Pajūrio naujienos
Help
2024 Gegužė
Pi 6132027
An 7142128
Tr18152229
Ke29162330
Pe310172431
Še4111825
Se5121926
Apklausa

Ar pritariate, kad centrinis Kretingos miesto stadionas būtų pavadintas Šaulių stadionu?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Bibliotekos statybą kelia iš praeito į šį amžių (48 komentarai)

LT LithuaniaDef
2014-01-09 12:06:41
Pasivazinejau po isivisciusias salis iki soties,kalbejau su tenyksciais gyventojais,niekas nera patenkintas tu gamyklu kaiminyste,faktas.Metine "veiklos" ataskaita :) is kokio menulio nukritai:renginuko pravedimas,brosiureliu dalinimas,smegenu plovimas.Ant popieriaus ta veikla graziai atrodo,kaip pasaka :) bet ant popieriaus.
"Nuo kada kulturos ministerija ar valdzios institucijos uzsiimineja verslo patalpu nuomos verslais?" .Tame ir reikalas ,kad neuzsiimineja,bet apsiziojus per dideli kasni, siekiant kad trupiniai nubirtu i reikiama sauja ir netycia paspringus, reiketu ieskoti pagalbos ,o ne aklai i istatymo RAIDE spoksoti ir ziopcioti.Butent su kultura musu "biblioteka" niekaip nesusyjusi.Kaip sudaryti siltnamio salygas uzsienio investuotojams,kad nera salygu net pastata pabaigti statyti.Kaip ten raso protingoji NO "Investuok Lietuvoje" reikia pastatus statyti, kelius nutiesti su komunikacijomis ir elektros linijomis su atitinkanciais pramonei, galios kilovatais,nuo mokesciu atleisti.Apie toki siltnami kalbam? Tokiam siltnamyje ir mes Lietuviai galetume verslus pradeti,be bajerio,kas antras.Bet kai nera pinigu vargsei bibliotekelei pastatyti ir tuo labiau nera proto isisukti is dabar susidariusios padeties apie koki siltnami mes kalbam.Visgi malonu,kad pabaigoj savo komentaro jus su manim sutinkat :) vadinasi pirminiai jusu argumentai lieka kaip ir niekiniai:)Taika ir ramybe "vel stojo ant" Kretingos :) ir isiskaitykit dar karta i ministro isakyta minti be užuolankų:
„Turi būti aiški šio projekto koncepcija. Ne pinigai svarbiausia, o koncepcija. Ji turi būti tokia, kaip statant savo namą. Kol aš būsiu ministras, neleisiu, kad statybos iš VIP lėšų būtų brangesnės už privačias, kad lėšos būtų naudojamos neefektyviai
LT LithuaniaV.
2014-01-09 12:28:49
jei jau mūsų politikai tokie bejėgiški,reikia paprašyti Maskvos pinigų.
LT Lithuaniaha
2014-01-09 13:36:05
"Pasivazinejau po isivisciusias salis iki soties,kalbejau su tenyksciais gyventojais,niekas nera patenkintas tu gamyklu kaiminyste"

nereikia ne uzsienio.. i gargzdus uzsuk ir paklausk ar jie labai ten nepatenkinti Master Foods gamykla.. Kazko uzsienieciai cia nesiverzia pas mus is tu gamyklomis apkrautu miestu.
-----------------
"Metine "veiklos" ataskaita :) is kokio menulio nukritai"

Tavo blevyzgos yra visiskai niekuo neparemtos: http://rekvizitai.vz.lt/media/straipsniai/2013-m-i-a-ketvirti-uzsienio-investiciju-lietuvoje-daugejo-1-8-karto.jpg
----------------
",o ne aklai i istatymo RAIDE spoksoti ir ziopcioti"

siulai apeiti istatymus? :)) cia gal tu is menulio nukrites.
------------------

" reikia pastatus statyti, kelius nutiesti su komunikacijomis ir elektros linijomis su atitinkanciais pramonei, galios kilovatais,nuo mokesciu atleisti.Apie toki siltnami kalbam?"

Taip apie toki, nes kitos salys tai daro ir supranta, kad pritrauktos stambios kompanijos paskui save pritraukia ir kitas kompanijas, kuriu ir lepinti nereikia, o ir tos lepinamos per darbo uzmokescio, NT ar kitus mokescius tas valstybines subsidijas ar investicijas atperka su kaupu. Pasiziurek i "Barclays" istorija ir kiek triuksmo buvo del mokamu jiems subsidiju. O jie is 250 darbuotoju isaugo iki imones su 1.134 darbuotojais. Barclays 2011 m. buvo tarp 30 didziausiu „Sodros“ mokesciu moketoju. Siuo metu jie dar pleciasi ir bus sukurta dar 250 darbo vietu, dar 250 zmoniu gaus atlyginimus ne po 1000 ar po 2000, o po 3000 ir daugiau. Po ju pradejo ateiti ir kiti Western Union, Storebrand, Euromonitor International ir t.t.. Visur taip yra, kad investicijos yra medziojamos ir pacios jos neatplauks jei niekas ju cia nelauks.
---------------
"vadinasi pirminiai jusu argumentai lieka kaip ir niekiniai"

Jus negaluojate? kaip mano "niekiniai" argumentai apie tai, kad kulturos ministerija negali finansuoti ne su kultura ar svietimu susijusiu objektu statybos susije su mano nuomone apie tai, kad biblioteka reikia pabaigti statyti.
--------------------

o as siulau isiskaityti i siuos zodzius: "Tarkime, pusę patalpų iš tų 3 tūkst. kv. m skirkite bibliotekai, o kitą dalį, pavyzdžiui, - suaugusiųjų neformaliajam ugdymui. Tam būtų galima panaudoti švietimo sistemai skiriamas ne vien VIP, bet galbūt ir ES paramos lėšas“

dar siulau rasti lesu koofinansavimui ir projekto architekta prispausti prie sienos, negi jis nori savo vardo griuvesiu miesto centre.




LT LithuaniaDef
2014-01-09 15:15:31
Suprantat ponas "ha" yra logika ir yra marazmatika.Logika,tai ka mes turime siandienai realu vaizda,neiskraipyta politiniu partiju marazmo ir pliuralizmo.As bandau, korektiskai pasakyti,kad iseitis yra tik reikia,galu gale, priimti sprendima,kuris man,del itartinu ir nelabai aiskiu sprendimu yra nepriimamas.O Jusu isteriska ir padrika argumentacija,turbut labiau itakota ziniasklaidos nei universitetiniu studiju, nelabai ka turi bendro su logika.
Siulau pasiskaityti http://lt.wikipedia.org/wiki/Argumentacijos_klaida kaip pradziamoksli :) Pripazystu,ispyret i gera vieta atsimindamas Masterfoods,turbut dar ilgai rajono valdzia uz tai pirstais badys.Bet tai turbut ir tebus vienintelis pavizdys. Kalbedamas apie siltnamio salygas as bandziau irodyti,kad valstybei neturinciai pinigu pabaigti finansuoti,tai kas pradeta,reiketu nebesvaigti apie jokius siltnamius,beje is valstybes puses tas ir yra daroma,bet deja jus to nesuprantat.Kalbedamas apie metine ataskaita,mintyse turejau NVO ataskaita,kurias pats man siulet pasiziureti,o dabar pagal jusu nuoroda "rekvizituose" tureciau suprasti,kad uz investiciju augima Lietuvoje atsakingos tik NVO :) Galbut,per dideli nora kazka pasakyti,reiketu nepasimesti savo argumentuose,juk svarbiausia,kad "Biblioteka" butu pastatyta ir nedarytu gedos nei valdziai,nei Kretingai.Butent paskutinej jusu komentaro pastraipoj as su jumis darkarta sutinku ir galiu paantrinti "nereikia ziureti ir ziopcioti pries istatymu raide" Koks skirtumas,kokia jurisdikcijai finansavo pastatato statybos pradzia,tai tik popieriu perasymo klausimas.Po sitokiu pastatu gali glaustis ir kulturos ,ir svietimo,ir es pinigai.Svarbu,kad pastatas funkcionuotu,o ne butu sachmatu figura,partiju ir funkcionieriu zaidimuose.
LT Lithuaniapranašas Jeremijas
2014-01-09 15:17:23
Vargas tau , Kretinga
LT LithuaniaDef
2014-01-09 15:34:28
:) Tik nereikia kelti panikos :)
LT Lithuaniaha
2014-01-09 17:01:52
Argumentacijos manes mokyti nereikia, pats pirmas pradejai daryti ad hominem argumentacijos klaidas ir kritikuoti mane savo epitetais kaip, pvz, is "menulio nukrites" ar "Jusu isteriska ir padrika argumentacija,turbut labiau itakota ziniasklaidos".
----------
"kad valstybei neturinciai pinigu pabaigti finansuoti,tai kas pradeta,reiketu nebesvaigti apie jokius siltnamius"

ar jus suvokiat, kad yra biudzetas jis paskirstytas ir jis ne guminis, jei kulturos ministerija turi numatytus 80 milijonu ant n skaiciaus savivaldybiu tai ji su jais ir turi apsisukti. Visi tie siltnamiai finansuojami ne kulturos ministerijos, daznai net pasitelkus ES lesas, pvz, kaip ir su anksciau minetu Barclays.
__________________
"tureciau suprasti,kad uz investiciju augima Lietuvoje atsakingos tik NVO"

Niekas ir nesako, kad tik. Be to, jus neskiriat nevyriausybines organizacijos nuo viesosios istaigos pavaldzios ukio ministerijai. Zinoma visu TUI augimo lauru negalima kabinti vien tik ant investuok Lietuvoje. Del pasaulines finansu krizes daug imoniu outsourcina savo verslus i siltesnes vieteles, o ta istaiga ir rupinasi tuo, kad gaudyti tokias imones. Atsiversk 6 psl. ir skaityk juodu ant balta, ju pritrauktos TUI 2012 metais sukure tiek darbo vietu kiek yra tarkim mazeikiu naftoje http://www.investlithuania.com/files/files/2012%20metu%20IL%20veiklos%20%20ataskaita_final.pdf




GB United KingdomNerijus Sušypsena
2014-01-09 19:03:59
Def, va pas tave patį ir yra marazmas, o pas ha logika.
LT LithuaniaLuizė
2014-01-09 20:13:03
Nesuprantu, ar komentarų dauguma(išskyrus vieną...)užsakyti,ar komentuoja tik tie,kurie svajoja pusvelčiui patys vėliau perimti į savo rankas puikų projektą dar puikesnėje vietoje.Nepatikėsiu,kad Kretingoje nebėra knygų mėgėjų,žmonių,kuriems patinka dalyvauti bibliotekos rengiamuose vakaruose ir popietėse. Tik sen0ojoje bibliotekoje nėra pakankamai vietossutalpinti visų morinčių. Bet jie ar internetu nemoka naudotis,ar yra nebyliai,kaip žuvys. "Mėguva" todėl ir žlugo,kad ji buvo ne kretingiškių poreikiams,o pasipelnymui.Jei iš kultūros darysim biznelį,kaip siūlo ministras Birutis su Seimo nare Vaickiene, tai greit iš Kretingos tiek ir beliks -vienas didelis tualetas...
LT LithuaniaLuizė
2014-01-09 20:15:51
Nesuprantu, ar komentarų dauguma(išskyrus vieną...)užsakyti,ar komentuoja tik tie,kurie svajoja pusvelčiui patys vėliau perimti į savo rankas puikų projektą dar puikesnėje vietoje.Nepatikėsiu,kad Kretingoje nebėra knygų mėgėjų,žmonių,kuriems patinka dalyvauti bibliotekos rengiamuose vakaruose ir popietėse. Tik senojoje bibliotekoje nėra pakankamai vietos sutalpinti visų norinčių. Bet jie ar internetu nemoka naudotis,ar yra nebyliai,kaip žuvys. "Mėguva" todėl ir žlugo,kad ji buvo ne kretingiškių poreikiams,o pasipelnymui.Jei iš kultūros darysim biznelį,kaip siūlo ministras Birutis su Seimo nare Vaickiene, tai greit iš Kretingos tiek ir beliks -vienas didelis tualetas...
DE GermanyHei Hei
2014-01-09 21:02:47
Kretinga neuzsidirbo, kad pastatyti toki pastata,nera net pinigu centrinems gatvems minimaliai sutvarkyti.Reikejo geriau atsivezt susisiekimo ministra ir pradardet po duobetas ir pelketas gatves.O ka kalbeti apie automobiliu parkavima miesto daugiabuciu gyventojams.Truksta vietos konkreciai, bet jokiu sprendimu nematyti,nors pries rinkimus kazkas garsiai deklaravo apie tai.Toliau, baikit kliedet apie Akropolio dydzio biblioteka.Blaiviai mastant tokie pastato dydziai butu adekvatus Londone ar Paryziuje....Reiktu parasyt laiska susisiekimo ministrui su nuotraukomis, kuriose butu uzfiksuota didziuliai automobiliu srautai Zemaites aleja,Vilniaus gatve su daugybe duobiu, Sventosios...Juk tai grynas apsileidimas, kai tuo tarpu kitos savivaldybes graziausiai tvarkosi...
LT LithuaniaDef
2014-01-10 09:35:05
Nerijus su sypresena prasau ir toliau pasilikti su sypsena :)
LT LithuaniaDef
2014-01-10 09:49:47
Ha ha ha atsakydamas i jusu komentara 2014-01-08 15:19:10 as neizeidziau jusu niekuom,tik pakomentavau ko mano nuomone jyra vertas jusu naudojamas argumentas.Bet va jusu komentare 2014-01-08 18:21:11 mane izeide zodis "garuok" po kurio as leidau sau, jums atsikirsti tokiu pat tonu.Jus eilini karta pasirodete nenuoseklus,kaip ir jusu argumentai. :)
Jei rimtai tai neatstovauju jokiai interesu grupei, isskyrus paprastu KRETINGISKIU.Paprasciausiai buvo malonu prisiminti studiju laikus,debatu konkursus ir klaviaturos barskejima:) Gryztam prie darbu... Biblioteka turi kelti galvos skausma tiem,kas gauna uz tai alga!
LT Lithuaniahkj
2014-01-10 10:31:07
Tokio neukiskumo, koki turime tarp Kretingos ponu neteko niekur matyti. Stato ir nepabaigia, svarbu pradeti.... O turimi nebereikalingi pastatai, kaip buves technikumas dvaro teritorijoje, pasmerktas nugriovimui. Kodel nebuvo galima pertvarkyti ir pasendinus fasada pritaikyti bibliotekai? Tada puikiai pastatas isipaisytu i dvaro ansambli ir niekas nesigviestu dar puikaus stovio pastata issidalinti po plyta. Kada mes i taryba pradesime rinkti pavienius, atsidavusius rajonyui Gaspadorius, o ne tuos pacius partiju statytinius. Cia net kiekvienas, kuris statesi sau namus tikrai patvirtins, kokia yra tikroji pradetosios bibliotekos statybos verte !!! Bet kad 2 trecdalius pavagiama, tai jau viesa paslaptis. Pradekim ir vokim !!! tokiu lozungu minta musu isrinktieji ir statytiniai rajono klerkai.....
LT Lithuaniaha
2014-01-10 10:53:42
to seno sovietinio gargaro nugriovimas prie dvaro vienas ismintingiausiu sprendimu.
LT LithuaniaVaidotas
2014-01-10 11:27:44
>ha-----del 'seno sovietinio gargaro' dvaro teritorijoje:suprantamas kai kieno-tame tarpe ir paties-noras dvaro teritorija tureti kiek galima autentiskesne grafo seimininkavimo laikmeciui.Kalbant konkreciai-jei mieste nebutu svarbesniu problemu-galima butu pritart tokiam sprendimui.Bet,ziurint i viska realiai,paliekant idealus(siuo atveju identiska dvaro teritorija)-kai jau iki ausu esame iklimpe(ir ant visos salies apsijuoke) su nepabaigiama statyti biblioteka,dvaro teritorijoje esantis 'sovietinis gargaras',fasada priderinus prie parko rumu,puikiausiai galejo tapti biblioteka ar kitokiu kulturines paskirties objektu.Tikras miesto seimininkas ta linkme seniai jau butu ejes.O dabar-turim ka turim:kazkokias nesuprantamas ambicijas vien tik nugriaut be jokiu viziju koki sprendima surast negriaunant ir didziausia merdincia statyba miesto centre.
LT LithuaniaDef
2014-01-10 11:43:47
"Ha" neturiu nieko pries jus,bet ta jusu ismintis?! Jei griauti priestata prie rumu,tai reiktu nugriauti ir abu bendrabucius (privatizuotus) bei grazuole,atremontuota Sporto mokykla,sie pastatai ieina i rumu teritorijos "ansambli".Nes autentika darant, reikia daryti 100% arba modeliuoti pagal situacija,bet jei autentika visu svarbiausia,tai jei imames krastutinumu tai jau griauti reiktu iki galo.Va galbut taip ir panasiai UKISKAI samprotauja musu valdzia,bent jau toks ispudis susidaro.
Pritariu "hkj" ir Vaidotui
LT LithuaniaDef
2014-01-10 14:01:57
Ir dar ant karstu mieliu :) sakoma investiciju i Kretinga nera:Norfa statosi nauja,Tiekeju gatvej salia Litagros ziuriu gan didele statybu aikstele aptverta (gal kas zinot kas,ka,statys) Investicijos juda pagal rinkos ekonomikos desnius ir jokie forsuotojai net su 8 mljn. metiniu biudzedtu negali itakoti investiciju daudiau nei 10-15%.
BE Belgium,
2014-01-17 13:31:17
rocys jau ,,patwarke"" autobusu stoti, patvarkys ir biblioteka.... moka
LT LithuaniaLian
2014-01-24 23:47:08
Mano nuomone, sprendimas del bibliotekos akivaizdziai neadekvatus: "vis tiek is kazkur pinigu gausim, va kiti gavo..". Čia toks ekonomikos suvokimo lygis Kretingoj?
Mielieji, dabar kapitalimo amzius, pinigus reikia uzsidirbti. O Kretingai dar toli iki tokios bibliotekos. Gi niekas nesisteto rumu, kai su paskola gali ipirkti 1 kambario buta.Pagarba Seimo narei Jolitai Vaickienei, ji sistemingai laikosi savo nuomones, kuri beje pagrista ir atitinka realia situacija. Kai 2007 m. buvo priimtas sprendimas del tos bibliotekos, vieninteliai Tvarkos ir teisingumo partijos nariai priestaravo.
Jūsų vardas,pavardė:

Trumpas komentaras:

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM privalo informuoti specialiąsias Lietuvos tarnybas apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorių duomenis. O taip pat gali tai padaryti savo iniciatyva.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas