Pajūrio naujienos
Help
2024 Gegužė
Pi 6132027
An 7142128
Tr18152229
Ke29162330
Pe310172431
Še4111825
Se5121926
Apklausa

Ar į „čekiukų“ skandalą patekę politikai turėtų trauktis iš politikos bent 5-eriems metams?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Kad pas gydytoją netektų traukti piniginės (48 komentarai)

LT LithuaniaKatyte
2012-03-16 13:16:36
Taip ir isdvesim. Mokescius mokam, o pasinaudoti niekuo negalime. Tyrimai jau mokami, dar ir gydytojams mokek.
Nueini i poliklinika, kaip ismaldos prasydamas, isklausai daktariuko priekaistu-tai ko atejai, tai per velai atejai...
LT LithuaniaParanojikas
2012-03-16 13:21:24
Aha mokam mat mokesčius, kiek čia tų kretingiškių jau taip moka? Sėdėdami darbo biržoje ar pašalpas gaudami? Apie kontrabandininkus, algas gaunančius vokeliuose ir nelegaliai dirbančius tipelius jau patylėsime.
LT LithuaniaVytautas
2012-03-16 14:07:49
To PARANOJIKUI. Straipsnis ne apie mokesčius,o ape netvarką informacinėje sistemoje. Paties komentaras ne į temą.
LT Lithuanialigonis
2012-03-16 18:48:37
Gyvenimišku temu ne i tema nebūna
LT Lithuaniakosmaras
2012-03-16 19:02:20
tarybinei lietuvoi buvo sodybu tustejimo metas,o NEPRIKLAUSOMOI LAISVOI LIETUVOI ZMONIU NAIKINIMO METAS.TAIP NEBUVO PRIE STALINO IR PRIE HIYTLERIO.
LT LithuaniaCOLIUKE
2012-03-16 19:54:03
Kodel eiliniai ligoniukai - pacientai turetu zinoti apie atsakingu tarnybu klaidas ar ziopluma. Juk viskas kompiuterizuota. O poliklinikos juk turi sarasus, kuriems reikalinga ligoniu kasos parama. Ne vienu metu, o tie sarasai turetu buti perkeliami metai is metu i sekancius metus. Zodziu, visur netvarka, o kaltu nera, tik atsikalbinejimai...
LT Lithuaniaukininke
2012-03-16 21:04:55
ir galu nerasim kol valzia nepsikeis,ir kada jie psisotins ir nueis nuo to lovio,ne turbut niekada ,nes jie dar ir dauginasi kaip parazitai...
LT Lithuaniaukininke
2012-03-16 21:12:14
Hitleris nors liaudi tiek nekankino,o dabar letai gramzdina zmogu i bedugne,jau spaudzia,kad bebijai sesti uz vairo ,nes reikes pilt,o apie medikus tai viasai neturiu zodziu ,as pati sau daktare ,kartu su kompiuteriu,visa info gaunu ir atejus pas gyd,lapeli padedu kokius vaistus man reikia israsyt ,tai visokiu priekaistu isklausau ,bet mazai reaguoju
LT Lithuania zabalas
2012-03-17 03:23:49
kuo skiriasi daktaras nuo giditojo
LT LithuaniaVaiduoklis
2012-03-17 11:42:26
>ukininke---taip jau lengva ranka tas gydytojas ir israso recepta pagal tamstos pateikta rasteli?Ir jokiu tyrimu-reikia,nereikia vienu ar kitu vaistu-taip ima ir israso?Gal nereikia juokint.
IE IrelandSigute
2012-03-17 14:25:42
Suprantu,tamsta ,matyt,nesusidures su gydytoju nesuprantamu bukumu.Tenka ne tik susirasti ,kokiu vaistu reiketu,bet ir dometis gydymo eiga.Nes liksi invalidu,ar koki stenta kune nesiosi ,kol gest pradesi...Arba kelias dienas vaistais bandys is inksto poros cm dydzio akmeni isprasyti.Gerai,jaunesni susiranda visa informacija internete ir eina reikalauti gydymo,o ka daryt kokiam seneliukui?Laukt kokio priepuolio?O jei pagalba nebespes?Ukininke teisi.
LT LithuaniaVaiduoklis
2012-03-17 16:13:45
Sigute,na tikrai nesutinku nei su tavim,nei su ukininke.Tai gal tegu ta ukininke su tuo savo lapeliu,su sau nusistatyta diagnoze zygiuoja tiesiai i artimiausia vaistine,kam dar pas gydytoja 'visokiu priekaistu klausyt'?O gal tegu ukininke pasako,kur toks geras gydytojas sedi;susigalvociau sau,kad reiketu ikalt kelis miligramus kokio relaniumo,klonezepamo ar kokio kito psichotropinio vaistuko,pasirasyciau ant lapuko ir-prasyciau receptuko?:-))Nagi taip nera,gerbiamosios!Arba ukininke pasakoja kazka,bet kazka matyt ir praleidzia.Galbut tuos vaistukus,kuriuos dabar(tipo)atkapste internete ir pavadinima ant lapuko uzsirase gydytojas jai seniau buvo skyres,gal tu vaistuku paskyrimas uzregistruotas ukininkes ligos istorijoje;gal ilgesni laika tu vaistu nebevartojo,po kiek laiko prisimine,kad kazkada gal kiek ir padejo-tokiu atveju visiskai sutinku:uzsirasai to vaisto pavadinima ,nueini pas gydytoja receptuko;gydytojas gal i l.istorija paziurejes,gal prisimines,kad paciente kazkada tokius(ar tos grupes)vaistus vartojo-tada tikrai gali recepta israsyt.Kitokio varianto as nematau.Arba gydytojas paprasciausiai-neatsakingai ir nusikalstamai atlieka savo darba.Tiek pastebejimu.Galim diskutuot:-))
LT Lithuaniaa.
2012-03-17 16:20:51
tvarkos maža mūsų poliklinikoj, daktarai pasipūtę,i paparastą žmogelį iš aukšto žiūri. va ir rezultatai, kenčia žmogus ir mažiausiai dėl to kam skauda.
EU EuropeGeda
2012-03-17 17:12:44
Net šiurpas nukratė paskaičius - "vaikystės invalidas".. Turbūt tik provincijos vyr. gydytoja gali leisti viešoj erdvėj taip vadinti vaiką, sergantį cukriniu diabetu.. o provincijos spauda - parašyti..Gėda.
LT Lithuaniabronius
2012-03-17 21:32:30
Padažnėjo atvajų kai Kretingos gydytojai nesugeba nustatyti paprasto susirgimo , liga užvilkina,o gąliausei vis tiek reikia važiuoti gydytis
į jurininkų ligoninę kur naujausia aparatura dirba geri gydytojai kuriems už gera darbą negaila ir deramai atsilyginti
LT Lithuanialalaila
2012-03-18 08:15:06
pritariu ukininkei- šiuo metu apie savo ligą ligonis(jei dar nori gyventi) turi žinoti daugiau nei gydytojas .
Tad taip pat esu sau daktaras ir baltų chalatų man beprireiks tik traumos atveju.
Yra galimybė gyventi ir be tablečių bei vaistinių. Tik noro reikia. Visos ligos yra medžiagų apykaitos sutrikimų- disbalansų pasekmės. Atstačius balansą- ligos išnyksta. Kaip to išmokti? yra kas moko

pagrindas http://www.homosanitus.lt/lt/homo_sanitus/turinys/metabolizmas/metabolizmas
LT LithuaniaVaiduoklis
2012-03-18 08:52:38
Lalaila,sutinku,kad galima dauguma ligu iveikt ir be cheminiu vaistu.Homeopatiniais preparatais,zolelem ir panasiai.Kuriems recepto nereikia.Betgi tamsta ukininke parase visiska nesamone,kad vaisto pavadinima uzsiraso ant lapuko,pateikia gydytojui,o sis lengva ranka ta lapuka konvertuoja i recepta.Nagi visiskas nonsensas!Kad rupintis savo sveikata,dometis uzklupusiais negalavimams reikia-cia ir taip aisku.Bet reikia turet ribas,kad savo komentarais tokias demagogijas skleist(cia vel-apie ukininkes komentara).
LT Lithuanialalaila
2012-03-18 08:58:59
"visiska nesamone,kad vaisto pavadinima uzsiraso ant lapuko,pateikia gydytojui,o sis lengva ranka ta lapuka konvertuoja i recepta."

kodėl gi ne? gal daktaras tik apsidžiaugia tokiais ligoniais? juk tokiu atveju jam dirbt nebereikia :) išrašo prašomų vaistų lengva ranka...
LT LithuaniaVaiduoklis
2012-03-18 09:09:31
Citramono ar paracetamolio galiu ir be recepto nusipirkt.O tai kur-klausiu-gydytojo atsakomybe uz pasekmes?Ateis belekas is gatves,pasakys,kad jam reikia 'miega gerinanciu' ar kokiu stipriu psichotropiniu vaistu-taip ir israsys recepta?Gal baik nusisneket.
LT Lithuanialalaila
2012-03-18 09:16:36
Atsakomybė? nejuokink.... kas pas mus už ką nors dar atsako? :) tik pats gali būti atsakingas už save.
Jūsų vardas,pavardė:

Trumpas komentaras:

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, nesusiję su tema, pasirašyti kito asmens vardu, pažeidžia įstatymus, reklamuoja, kursto nelegaliems veiksmams.

WWW.PAJURIONAUJIENOS.COM privalo informuoti specialiąsias Lietuvos tarnybas apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorių duomenis. O taip pat gali tai padaryti savo iniciatyva.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas