Pajūrio naujienos
Še4111825
Se5121926
Apklausa

Ar ketinate savanoriškai registruotis į karo komendantūrą?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Turizmo sezonui rengiasi jau dabar

• Dovilė URNIKIENĖ
  • Naujienos
  • 2013-01-11

Žiemos laiką, kai turistų srautas yra sumažėjęs, Kretingos rajono turizmo informacijos centras išnaudojo pasirengimo naujam sezonui darbams: ką tik iš spaustuvės gauti informaciniai lankstinukai įvairiomis užsienio kalbomis, o netrukus pasirodys ir dviejų turistinių maršrutų atlasai.

Turizmo vadybininkė Valdonė Jocytė pasidžiaugė, kad nuo šiol mūsų krašto svečiams galės pasiūlyti informacinių lankstinukų įvairiomis užsienio kalbomis.

Turizmo vadybininkė Valdonė Jocytė teigė, kad rengiant medžiagą lankstinukams, buvo atsižvelgta į tai, kokios informacijos daugiausiai teiraujasi atvykėliai – per vasaros sezoną jų Kretingos turizmo informacijos centre apsilankė beveik 2,5 tūkst.

„Atkreipėme dėmesį į tai, ko dažniausiai mūsų teiraujasi turistai, kokie objektai jiems yra patys įdomiausi – tai ir stengėmės pateikti lankstinukuose. Be to, jau žinome, iš kokių šalių daugiausiai sulaukiame turistų, tad buvo lengva apsispręsti, kokiomis užsienio kalbomis informacijos labiausiai reikia,- teigė V.Jocytė. – Seniau lenkams, latviams tegalėjome pasiūlyti lankstinukų rusų ar anglų kalbomis – problemos lyg ir nebūdavo, jie suprasdavo informaciją šiomis kalbomis. Tačiau dabar turistams iš kaimyninių šalių bus dar paprasčiau ir lengviau, jiems parodysime didesnę pagarbą: juk ir mums malonu, kai nuvykę į Latviją, ten pamatome informaciją, turistams pateiktą ir lietuvių kalba.“

Lankstinukai, kur trumpai apibūdinamos Kretingos lankytinos vietos, yra žemėlapis, atvykėliams reikalingiausi kontaktai, išleisti lietuvių, rusų, anglų, vokiečių, lenkų, latvių kalbomis. Kitame lankstinuke, kuris taip pat išverstas į kelias užsienio kalbas, suteikiama informacija apie piligriminius objektus mūsų rajone – V.Jocytės pastebėjimu, jais turistai labai domisi. Lankstinukų kiekviena kalba išleista po 2,5 tūkst. egzempliorių.

„Jau parengti spaudai ir leidiniai apie du turistinius maršrutus – jų kryptis irgi pasufleravo turistų klausimai.

Pavyzdžiui, daugelis nori aplankyti Orvidų sodybą Salantuose, tad mes patardavome, ką dar aplankyti vykstant pakeliui. Taigi vienas maršrutas, kurį pasiūlysime, drieksis nuo Kretingos važiuojant ir aplankant Kartenoje, Nasrėnuose, Kalnalyje, Salantuose, Darbėnuose esančius objektus. Kitas – labiau orientuotas į gamtos objektus ir vedantis per Rūdaičius, kur yra piliakalnis, Žibininkus, Lazdininkus, kurie gražūs senomis etnografinėmis sodybomis bei vėjo malūnu, Mažučių kaimą, kur įsikūręs japoniškas sodas, Laukžemę, apžiūrint jos bažnyčią, Senąją Įpiltį, žavinčią piliakalniais, alkakalniu bei mitologiniais akmenimis, ir per Darbėnus grįžtant atgal į Kretingą. Parengdami šiuos maršrutus atsižvelgėme į tai, kaip vietovė pritaikyta turizmui, ar ji patiko jau joje pabuvojusiems atvykėliams, kokie jų atsiliepimai. Tad turistams bus pateikiami trumpi lankytinų objektų aprašymai, žemėlapis su jame pažymėtu maršrutu“,- pasakojo V.Jocytė, kuri mano, kad ateityje bendradarbiaujant su kolegomis iš kitų savivaldybių, bus galima parengti ir bendrus turistinius maršrutus, kurie tęstųsi ne per vieną rajoną, pavyzdžiui, Kretinga-Skuodas.

V.Jocytė tikisi, kad iki prasidedant šiltajam sezonui, pavyks išspręsti klausimą dėl turistinių autobusų stovėjimo aikštelės – ją numatoma įrengti priešais Kretingos turizmo informacijos centrą. „Turistai mielai ieško ir suvenyrų su Kretinga, pavyzdžiui, magnetukų su mūsų karšto vaizdais. Keliautojams norisi, kad suvenyrai būtų nebrangūs, nedideli, kad juos būtų lengva vežti kelioniniame bagaže, tačiau jie primintų apie viešnagę mūsų rajone ir čia patirtas gražias akimirkas,- dar vieną veiklos kryptį apibūdino V.Jocytė. – Turime sumanymą rengti fotonuotraukų konkursus – jie įvyktų po kartą kiekvienu skirtingu metų laiku. Kviesime žmones dalyvauti konkurse ir atnešti savo fotokadrus su užfiksuotais gražiausiais Kretingos krašto vaizdais – įspūdingiausios nuotraukos vėliau ir papuoštų įvairius suvenyrus, kalendorius ir t.t. Pirmąjį konkursą skelbsime sausio pabaigoje.“

V.Jocytė kviestų Kretingos rajono turizmo informacijos centro paslaugomis pasinaudoti ir mūsų krašto įstaigas, organizacijas, kurioms būtų suteikiama galimybė populiarinti savo veiklą, reklamuoti renginius, burti bendraminčius ir t.t. Tuomet Kretingos turizmo informacijos centras būtų naudingas ne tik atvykėliams, bet ir vietiniams žmonėms, kurie čia rastų pasiūlymų, kaip turiningai ir įdomiai praleisti laisvalaikį, kokias naujas pramogas išbandyti.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas