Pajūrio naujienos
Še6132027
Se7142128
Apklausa

Ar praneštumėte apie narkotikų vartojimą anonimiškai tel. 8 700 60777?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Vaikai stiprino draugystę

• Diana JOMANTAITĖ
  • Kaimo bendruomenėse
  • 2011-08-23

Pirmą kartą Laukžemėje ir Lazdininkuose buvo surengta jungtinė vaikų vasaros stovykla „Draugystės tiltai“. Beveik trys dešimtys vaikų iš Laukžemės, Lazdininkų, Kretingos, Vilniaus, Kauno, Jurbarko ir net Anglijos tris dienas keliavo po Kretingos rajoną bei Klaipėdą ir mokėsi draugiškumo.

Stovyklos „Draugystės tiltai“ dalyviai

Draugėn susirinkę nepažįstami vaikai po kelių dienų buvimo kartu pasakojo namo grįšią su nepakartojamais vasaros įspūdžiais ir neįkainojamu turtu – naujais draugais.

„Stovykloje patiko viskas. Stovyklavome gamtoje – kūrenome laužą, kepėme bulves, žaidėme. Domėjomės kultūra – aplankėme Laukžemės bažnyčią, Kretingos muziejų. Susipažinome su istorija ir gamtos stebuklais – sužinojome Laukžemės bei Lazdininkų istoriją, buvome Lazdininkų malūne ir Olando kepurėje Karklėje“, - pasakojo vaikai.

Visos kelionės metu stovyklautojai turėjo savo angelus sargus – kiekvienas vaikas paslapčiomis globojo, saugojo ir stebėjo savo draugą.

„Negalėjome išsiduoti, kas ką saugo. Bet tai buvo smagus žaidimas, kuris dar labiau sustiprino mūsų draugystę. Ją sutvirtinome sukūrę stovyklos himną, kartu ruošdami pietus, pindami draugystės apyrankes – jas vėliau padovanojome savo angelams sargams“, - kalbėjo stovyklautojai.

Jie stovyklos uždarymo dieną išmoko bendrą draugystės šokį, fotografavosi gamtoje ir išsidūko diskotekoje.

„Stovyklos tikslas buvo paprastas – norėjome, kad vaikai vasarą pabaigtų susiradę naujų draugų, išmokę bendruomeniškumo ir praplėtę savo akiratį. Turime viltį, kad stovyklą galėsime surengti ir kitais metais. Ji galėtų tapti tradicine“, - sakė viena iš stovyklos kuratorių Laukžemės bendruomenės pirmininkė Aida Mikutienė.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas