Pajūrio naujienos

• Audronė PUIŠIENĖ
  • Naujienos
  • 2015-07-28

Kretingos kultūros centro Darbėnų skyriaus liaudiškos muzikos kapela „Ontrep“ mūsų kraštiečio Premjero patarėjo Antano Vinkaus dėka viešėjo Nidoje ir iš šio Pamario krašto miestelio parsivežė nepakartojamų įspūdžių.

Susitikimas su Nidos klebonu Rimvydu Adomavičiumi „Ontrep“ muzikantams ir dainininkams įsimins ilgam.

„Ši kelionė – dovana mums už pergalę televizijos laidoje „Duokim garo!“. Visą kelionę jautėme nuolatinę Antano Vinkaus globą – jam buvo svarbu, ar mums ko netrūksta, ar viskas vyksta, kaip suplanuota. Patyrėme, jog šis žmogus – ne tik be galo rūpestingas, bet yra didelės ir atviros širdies“, – gero žodžio kraštiečiui negailėjo Darbėnų skyriaus ir kapelos vadovas Artūras Juška.

Darbėniškius muzikantus bei juos lydėjusius aktyviausius sirgalius pasitiko Neringos miesto tarybos sekretorė Regina Venckienė, pasirūpinusi turininga ekskursija ir gyvenimo sąlygomis –mūsų krašto delegacija buvo apgyvendinta Neringos gimnazijoje.

„Apsilankėme privačioje Gintaro galerijoje-muziejuje, kuriame sužinojome apie gydomąsias gintaro savybes, žinias praturtinome Tomo Mano namelyje-muziejuje, plaukiojome jachta „Neringa“, daug vaikščiojome ir grožėjomės Nidos krašto gamta“, – kelionės įspūdžiais dalinosi A. Juška, pasidžiaugęs, jog kai kurie kelionės dalyviai turėjo galimybę įgyvendinti savo svajonę – pagaliau pamatyti Nidą.

Viešėdami Nidoje, darbėniškiai aplankė ir Tomo Mano namelį-muziejų, ir privačią Gintaro galeriją.

Įspūdį darbėniškiams paliko ne tik Nidos katalikų bažnyčia su Stanislovo Kuzmos sukurta Nukryžiuotojo skulptūra, marmurine krikštykla, freskomis, bet ir susitikimas su Nidos katalikų bažnyčios parapijos klebonu Rimvydu Adomavičiumi, kuris, turėdamas gražų gerą balsą, surengė nedidelį koncertą. „Mums beliko tik pritarti“, – bendryste džiaugėsi kapelos vadovas.

O kokia gi kelionė į Nidą be rūkytos žuvies – ja, ką tik iš rūkyklos, kelionės organizatorių rūpesčiu ir buvo pavaišinti darbėniškiai.

Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas