Pajūrio naujienos
Help
2024 Balandis
Pi18152229
An29162330
Tr3101724
Ke4111825
Pe5121926
Še6132027
Se7142128
Apklausa

Ar verta uždrausti azartinių lošimų reklamą?

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Komentarų topas

Penktadienį Kretingos Jurgio Pabrėžos universitetinėje gimnazijoje startavo nemokama Jaunųjų programuotojų vasaros stovykla, organizuojama asociacijos „Novi homines“, kurioje vaikai mokysis programavimo pagrindų, apsilankys informacinių technologijų kompanijose, išmėgins savo jėgas, kurdami programas bei žaidimus.

Vienas iš stovyklos organizatorių ir rėmėjų Aivaras Daukantas (trečias iš kairės pirmoje eilėje) dalyviams dovanojo specialius marškinėlius su stovyklos simbolika, o galimybę naudotis kompiuteriais suteikė Kretingos Jurgio Pabrėžos universitetinės gimnazijos direktorė Biruta Mikienė.

Vakar vykusiame antrajame susitikime, kurį vedė kretingiškis programuotojas Karolis Uosis, šiuo metu reziduojantis Vilniuje, jaunimas jau pabandė programuoti ir kurti minimalią programėlę „Pasišnekėjimas“, primenančią dirbtinį intelektą ir gebančią palaikyti primityvų pokalbį su žmogumi bei atsakyti į nesudėtingus jo klausimus.

Pasak asociacijos atstovės Ievos Jasaitytės, kursų atranką įveikė keturiolika IX–XI klasių mokinių iš Kretingos miesto ir rajono mokyklų. Tarp jų – tik viena mergaitė.

„Pasirenkant kursų dalyvius mums buvo svarbūs du dalykai – žinių ir gebėjimų programuoti lygis bei motyvacija. Norėjome, kad vaikai turėtų panašias kompetencijas, kad jiems būtų įdomu dirbti tiek individualiai, tiek komandoje. Tuo pačiu stengėmės atrinkti tuos, kurie pasiryžę skirti laiko ir pasisemti kuo daugiau žinių“, – kalbėjo I. Jasaitytė.

K. Uosis stovyklos dalyviams priminė programavimo istoriją, pademonstravo senoviškos kompiuterinės technikos kolekciją: pirmuosius nešiojamuosius kompiuterius, žaidimų konsoles, atminties talpyklas. Pirmasis pasimatymas su šia technika, pasak stovyklos organizatorių, daugumai vaikų tapo rimta viktorina.

Kituose triskart per savaitę vyksiančiuose susitikimuose mokiniai kurs vizualią programėlę „Bėgiojantis mygtukas“, mobiliąsias aplikacijas, mokysis žaidimų kūrimo pagrindų.

„Padėsiu kiekvienam dalyviui sukurti savo žaidimą, – kalbėjo K. Uosis. – Kad būtų įdomiau, su kitu lektoriumi Artūru Bončkumi parodysime moksleiviams, kaip veikia 3D realybės akiniai, leisime juos pasimatuoti.“

Stovyklą užbaigs pažintis su mikroįrenginiais: jaunimas susipažins su robotų ir išmanių daiktų programavimo principais, pabandys sumontuoti ir užprogramuoti žybsinčią ir grojančią šviesų sistemą.

„P. n.“ informacija


Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas